Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 27. lokakuuta 2017

Tehdään kuvakirja!


Viime päivinä olen askaroinut kuvien parissa. Olisihan niitä muitakin syystöitä, mutta eivät työt tekemällä lopu! Joskus tuntuu, kun saat Bullettiin yhden tehtävän rastitettua, tulee kaksi uutta haastetta tilalle.

Sain Kalevala-seuralta 1000 euron kulttuuripalkinnon kylän perinnemaisemien, kävelyreitistön ja yhteisöllisyyden kehittämisestä sekä perinteen vaalimisesta.

Pitäisi olla nöyrä ja sanoa palkinnon tulleen ansiottomasti. Mutta tosiasiassa olen kovasti tehnyt työtä ja tunnen, että uurastukseni palkitaan. Tällainen antaa lisää voimia työhön kotikyläni hyväksi.

Aion käyttää osan palkintosummasta kotikylästäni kertovan kuvakirjan julkaisuun. Nyt olen harjoitellut pienemmän julkaisun tekemistä kotitilani vuodenkierrosta. Laitoin eilen tilauksen vetämään. Samalla tilasin postikortteja tilapuodissa myytäväksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Itkupotkuraivari

Kun olin aivan pieni lapsi, eräs ihminen sanoi minulle ikäviä asioita. Ehkä hän ei tarkoittanut sanoa pahasti, mutta herkkänä ja...